-
Consultanta in marketing
Pentru ca noi stim cat de importanta este o prima intalnire pentru a intelege indeaproape nevoile tale!
Incepe proiectul tau
Consultanta in marketing
In orice moment al existentei unui business, consultanta in marketing este recomandata pentru ca “reflexele” pietei catre care te adresezi sa fie conforme cu asteparile tale. Fie ca business-ul este la inceput de drum si are nevoie de integrare pe piata de destinatie, fie ca business-ul exista deja, dar are nevoie de masuri de crestere a brand awareness-ului, fie ca doresti sa cunosti mai bine publicul tinta catre care te adresezi, sau ca pur si simplu vizezi o crestere a vanzarilor, consultanta in marketing este cheia.
De-a lungul experientei noastre, am intalnit clienti care alocau bugete foarte mari pentru implementarea activitatilor de marketing, dar rezultatele nu erau nici macar direct proportionale cu sumele investite. Ceea ce inseamna ca disponibilitatile financiare sunt insuficiente atat timp cat sunt investite “haotic”.
Adera la implementarea strategiilor de marketing pe baza unui plan de actiune
Ajuta la identificarea cuvintelor cheie utile in campaniile Google Adwords
Contribuie la stabilirea celei mai potrivite strategii de comunicare in social media
Favorizeaza intelegerea comportamentului publicului tinta
Asigura construirea celor mai potrivite mix-uri de mesaje in comunicarea online
Consultanta in branding
Branding organizational, de produs sau personal. Indiferent ce alegi, vom analiza, impreuna cu tine, factorii de influenta pentru a creste coeficientul notorietatii brand-ului:
Relevanta: Este relevant branding-ul in dezvoltarea business-ului meu?
Segmentarea pietei
Analiza concurentilor/produselor si serviciilor concurente si identificarea avantajelor competitive
Pozitionarea brandului
Personalitatea brandului Cum este brandul meu si prin intermediul caror metode doresc sa il transmit in piata
Identitatea vizuala si verbala a brandului meu
Strategia de brand
Gestionarea brandului pe termen lung
Diagnoza site-ului
Testarea functionalitatilor din site (vizitatorii unui website au tendinta de a-l parasi in momentul in care se confrunta cu disfunctionalitati)
Analiza continutului si a gradului de relevanta
Analiza design-ului